Lo COR tòrna dobrir !

Lo COR tòrna dobrir !

Bonjorn a totes e a totas,

Bona nòva, lo Centre Occitan Ròcaguda tòrna dobrir !

Çaquelà, pas de precipitacion ! Lo COR s’adapta a las nòvas règlas e sera limitat a una capacitat de 10 personas (mascadas) a l’encòp, entre 15o30 e 17o30 del diluns al divendres. Un sens de circulacion es establit : dintrada per la pòrta del pargue, sortida per la pòrta de la cors. Entre las doas, dos «giratòris» flechats e de gèl idroalcolic per totes !

Dins un local desinfectat, poirètz doncas venir admirar en tota securitat la mòstra de Marie-José Planson « Le parc Rochegude… et autre » qu’es perlongada tot l’estiu !

E tanben, crompar de libres, cd, dvd, e accessòris dins la nòstra librariá (mèfi, caldrà pas tocar los articles, Chantal e Emilia se cargaràn de vos servir e conselhar al melhor !).

En mai d’aquò, traparètz lèu tota la librariá en linha sul site del COR :    ᚛ La librariá ᚜᚜

Venir consultar la bibliotèca e lo centre de ressorças serà possible tanben, en prenent un RDV per mèl o per telefòna abans.
Malurosament, totes los eveniments previstes (Janada, Solenca d’estiu) son annulats, e los talhièrs son reportats a la dintrada de setembre. Per que nos oblidetz pas, vos mandarem per mèl cada dimècres de novèlas del COR e de tèxtes de legir e d’escotar, dins « La mandadissa del dimècres » !

La còla del CCOA fa tot son possible per vos aculhir al melhor e assegurar la securitat de totes e totas, e tot aquò, en lenga nòstra !

Tenètz-vos fièrs !

Bonne nouvelle, le Centre Occitan Rochegude ré-ouvre !

Cependant, pas de précipitation ! Le COR s’adapte aux nouvelles règles et sera limité à une capacité de 10 personnes (masquées) à la fois, entre 15h30 et 17h30 du lundi au vendredi. Un sens de circulation est établi : entrée par la porte du parc, sortie par la porte côté cours. Entre les deux, deux «ronds-points» fléchés et du gel hydroalcoolique pour tous !

Dans un local désinfecté quotidiennement, vous pourrez donc venir admirer, en toute sécurité, l’exposition de Marie-José Planson « Le parc Rochegude… et autre »  qui est prolongée tout l’été.

Et aussi, acheter des livres, cd, dvd, et accessoires dans notre librairie (attention, il ne faudra pas toucher les articles, Chantal et Emilie se chargeront de vous servir et conseiller au mieux!).

En plus, vous retrouverez très bientôt toute la librairie en ligne sur le site du COR : ᚛ La librariá ᚜᚜

Venir consulter la bibliothèque et le centre de ressources sera également possible, en prenant un RDV par mail ou par téléphone avant.

Malheureusement, tous les événements prévus (Janada, Solenca) sont annulés, et les ateliers sont reportés à la rentrée de septembre. Pour que vous ne nous oubliiez pas, nous vous enverront par mail chaque mercredi des nouvelles du COR et des textes à lire et à écouter, dans «La mandadissa del dimècres» !

L’équipe du CCOA fait tout son possible pour vous accueillir au mieux et assurer la sécurité de toutes et tous, le tout en lenga nòstra !

Prenez soin de vous !

Daissar un comentari

5 × two =