De libres per Nadal

Nadal arriba, pensatz als presents occitans ! / Pensez à offrir des livres, des films, de la musique… en occitan !

Podètz aprofiechar de noveltats a la librariá del COR. / Nous avons des nouveautés :

De libres pels dròlles :
Lo libre – disc Turlututu 2 es sortit !

Son arribats tanben de l’IEO d’Òlt de libres pels pichons e pels jovenòts . / Des livres pour les plus petits et aussi pour les jeunes.

 

Sabètz qu’avèm de libres sus la cosina, suls reponchons, sus la vinha. Avèm en mai d’aquò reçauput de libres de literatura e de poesia, dont un fòrt polit sus Marcèla Delpastre, de Miquèla Stenta, ambe de fotòs de Cambaròca. / Il y a des livres sur toutes les thématiques : la cuisine, la vigne… Dernière parution : un très beau livre sur Marcelle Delpastre.

Ven de sortir tanben l’edicion bilingüa del libre « Camins de guèrra », de Jules Cubaynes, publicat per l’IEO d’Òlt, e que serà presentada a l’estrena de la mòstra sus la guèrra de 14 al mes de febrièr. / Découvrez ce récit sur l’expérience et les souvenirs de la Première Guerre Mondiale de Jules Cubaynes. Roger Lassaque viendra présenter le livre en février à l’occasion du vernissage de l’exposition des caricatures de Dantoine.

Son totjorn disponibles los libres editats pel CCOA o per l’IEO de Tarn :
– Ensem dels trabalhs de Ramon Ginolhac sus la vida, l’òbra e los tèxtes de Ròcaguda,
– Antologia dels escriches de las femnas tarnesas,
– Traduccion de Jòrdi Raffanèl del libre de Gerard Gorgues : Del cròs a l’araire, que conta la vida dels obrièrs-païsans de Caramauç a la debuta del sègle XIX.

/ Et bien sûr, vous pouvez toujours offrir des livres édités par le CCOA et par l’IEO du Tarn.

Avèm totjorn los libres sus la lenga, la literatura, la musica, la cultura, l’istòria, de pegasolets, de discs e de filmes en occitan. Venètz veire çò que i a !

Venez choisir parmi la musique et les films, il y en a pour tous les goûts !

Ofèrta especiala : cada 20 euros de crompat, auretz la possibilitat de causir a gratis un dels tres libres de Cantalausa que vos prepausarem. / Offre spéciale : pour 20 euros d’achats vous aurez la possibilité de choisir un des trois livres de Cantalausa que nous vous proposerons.

Vos rapelam que la librariá es dubèrta de diluns a dissabte de 3 a 6 del vèspre. / Ouverture de la librairie du lundi au samedi de 15 h à 18 h.

Comments are closed.