Lenga en partatge

Langue occitane en partage

Sètz convidats, lo dissabte 15 de setembre a 5 oras, a la cort de l’Otèl Ròcaguda, a l’animacion « Lenga occitana en partatge ». / Le COR vous invite, samedi 15 septembre à 17 h dans la cour de l’Hôtel Rochegude, à son animation de rentrée : langue occitane en partage.

Ongan, las Jornada europèas del patrimòni pòrtan sus « l’art del partatge », e al COR nos sèm dits que caliá far una animacion sus la lenga nòstra coma element de partatge. Cossí partejam la lenga ? La partejarem coma de costuma ambe de cançons, de poèmes, de contes. De pichonas intervencions seguidas de temps per de questions, de debat. / Il s’agit d’une animation dans le cadre des Journées européennes du patrimoine, qui cette année portent sur la thématique de « l’art du partage ». Et au CCOA nous avons pensé à la langue occitane comme élément de partage, et nous la partagerons avec des chants, des poèmes, de contes. Ce seront des interventions courtes et variées suivies de temps pour les questions et le débat.

Venètz cantar, que aqueste còp i aurà pas sonque lo talhièr de cant que va cantar, lo public caldrà que cante tanben ! Venètz tanben escotar de poèmes e de contes de Loisà Paulin, de Joan Bodon, de Cantalausa, de Sèrgi Viaule…

En definitiva, venètz partejar la lenga !

Venez chanter avec l’atelier de chant, qui cette fois-ci s’est donné comme objectif de vous faire chanter aussi ! Et venez écouter des poèmes et de contes de Louise Paulin, de Jean Boudou, de Cantalausa, de Serge Viaule… Venez partager la langue d’òc !

 

Comments are closed.