Sortida Trifyl Lautrec

Sortida del talhièr conversacion e escambis debutants
lo 14 de mai de 2019

Lo solelh es ambe nautres, lo monde se son donats rendètz-vos a l’espaci de coveituratge del parcatge del circuit automobile d’Albi.
Visita de Trifyl : Guillaume Ichard nos acompanha per aquela visita del pòle de las energias renovelablas a La Becièira de Candelh. Circuit pedagogic plan ludic : lo pavilhon multimedia nos permet de testar lo nòstre esperit eco-ciutadan, simulacions sus de cadenas de tria selectiva, coneissença dels mestièrs de collècta e de tria, vision departamentala de Trifyl…

Le soleil est au rendez-vous, 13 participants se sont donnés rendez-vous à l’aire de covoiturage du parking du circuit automobile d’Albi.
Visite de Trifyl : Guillaume Ichard nous accompagne pour cette visite sur le pôle des énergies renouvelables à Labessière–Candeil. Circuit pédagogique très ludique :
Le pavillon multimédia nous permet de tester notre esprit éco-citoyen ; simulations sur des chaines de tri sélectif, connaissance des métiers de collecte et de tri, vision départementale de Trifyl…

Las innovacions tecnicas : explotacion de las bordilhas per produire energia, foncionament del bioreactor, plataforma fust-energia, estacion biometan – carburant, l’idrogèn energia del futur.

Les innovations techniques : exploitation des ordures ménagères pour produire de l’énergie, fonctionnement du bioréacteur, plateforme bois-énergie, station biométhane-carburant, l’hydrogène énergie du futur.

Repas à Busque : Restaurant « Chez Pito » ; Moment convivial autour d’un bon repas sous une belle tonnelle.

Visita de Lautrec :Lucie, guida locala, nos parla de l’istòria del vilatge en passejant per las carrièras de Lautres. Vesèm las rèstas de las parets de la vila, la pòrta de la Cauçada, la plaça de las arcadas, los ancians silos sosterranhs… e per acabar lo molin que foguèt restaurat e fonciona cada estiu.

Visite de Lautrec : Lucie, guide locale, nous parle de l’histoire du village en déambulant dans les rues de Lautrec. Nous voyons les restes des remparts, la porte de la Caussade, la place aux arcades, les anciens silos souterrains… et enfin le moulin qui a été restauré et fonctionne tous les étés.

Avèm visitat tanben lo talhièr de l’esclopièr comentat per Alain Bonnafous, que a partejat ambe nautres sa passion per aquel saber far reiral.

Nous avons aussi visité l’atelier du sabotier commenté par Alain Bonnafous qui nous a fait partager sa passion pour ce savoir faire ancestral.

Una polida jornada jol signe de la descobèrta, de la bona umor e de la convivéncia.

Une très belle journée placée sous le signe de la découverte, de la bonne humeur et de la convivialité.

Comments are closed.