Teatre en catalan al COR

El retaule del flautista
Pièce en catalan surtitrée en français

Avèm lo plaser de vos convidar a la pèça de teatre El retaule del flautista (lo retaule del flaütista), lo dissabte 17 de novembre a 9 oras del ser a l’Auditorium du Bon Sauveur, 1 rue Lavazière, 81000 Albi. / Nous avons le plaisir de vous inviter à la pièce de théâtre El retaule del flautista (Le retable du flûtiste), samedi 17 novembre à 21 h à l’Auditorium du Bon Sauveur.

El retaule del flautista de Jordi Teixidor es una farça teatrala que a en comun ambe lo conte tradicional Lo jogaire de flaüta d’Hamelin l’epòca e l’espaci, la causa del conflicte e sa possibla solucion. Mas al delhà d’aquelas similitudas, la pèça critica la corrupcion del poder e defend la participacion e la solidaritat ciutadana per resòlvre las tempèstas collectivas. Un tèxte que nos permet de comprene l’Edat Mejana, las annada 60 en Catalonha… tot en demorant plan ancorat dins l’actualitat. / El retaule del flautista de Jordi Teixidor est une farce théâtrale qui a en commun avec le conte traditionnel Le Joueur de flûte de Hamelin l’époque et l’espace, la cause du conflit et sa possible solution. Mais au-delà de ces similitudes, l’oeuvre critique la corruption du pouvoir et défend la participation et la solidarité citoyenne pour résoudre les tourmentes collectives. Un texte qui nous permet de comprendre le Moyen-Âge, les années 1960 en Catalogne… tout en étant ancré dans l’actualité.

Jordi Teixidor i Martínez (Barcelona, 16 de julhet de 1939 – 16 de març de 2011) foguèt un dramaturg catalan, que en 1968 ganhèt lo prèmi teatral Josep Maria de Sagarra ambe la pèça El retaule del flautista. Aquela pèça, que l’estrena se faguèt lo 31 de genièr de  1970, despassèt las mila representacions. / Jordi Teixidor i Martínez (Barcelone, 16 juillet 1939 – 16 mars 2011) était un dramaturge catalan, qui en 1968 a gagné le prix théâtral Josep Maria de Sagarra avec la pièce El retaule del flautista. Cette pièce, dont la première a eu lieu en 1970, a dépassé les mille représentations.

 

Jordi Teixidor es nascut pauc abans que sa familha partiguèsse en exili en França a la fin de la Guèrra civila espanhòla. Faguèt sos estudis primaris a Periguers e tornèt en Catalonha en 1950. Escriguèt un vintenat de pèças de teatre, faguèt d’adaptacions e de traduccions teatralas e cultivèt tanben d’autres genres, coma la pròsa o l’ensag. Foguèt director, actor e autor a l’Institut del Teatre de Barcelona, e tot lo long de sa carrièra recebèt de nombroses prèmis. / Jordi Teixidor est né peu avant que sa famille parte en exil en Frane à la fin de la Guerre civile espagnole. Il a fait ses études primaires à Périgueux et est revenu en Catalogne en 1950. Il a écrit une vingtaine de pièces de théâtre, a fait des adaptations et des traductions de théâtre, et a aussi cultivé d’autres genres, comme la prose ou l’essai. Il a été directeur, acteur et auteur à l’Institut du Théâtre de Barcelone, et tout le long de sa carrière il a reçu de nombreux prix.

La pèça serà interpretada en catalan pel grope de Teatre del Casal Català de Tolosa e jos-titolada en francés. S’agís d’una creacion collectiva coordonada per Fabrice Corrons, Roc Maymó e Anna Grau-Garriga. Lo prètz de la dintrada serà de 5 euros. / La pièce sera interprétée en catalan par le groupe de théâtre du Casal Català de Toulouse et surtitrée en français. Il s’agit d’une création collective coordonnée par Fabrice Corrons, Roc Maymó et Anna Grau-Garriga. Le prix de l’entrée sera de 5 euros.

Venètz nombroses !

Comments are closed.