Politique sociolinguistique pour l’Occitan, colloque d’Albi, visite d’Albi

  • Post author:
  • Post category:Non classé

Lo ser del 19, anguèrem escotar Aussibal.

Lendoman, dimenge matin lo 20 d’Octobre, fasquèrem la visita d’Albi en Occitan. Amb totjorn la còla Ramon-e-Miquèl que parla cadun son torn, e canta, e legís de tèxtes ligats a de punts precises de l’istòria locala. Èra una « version corta » fauta de pro de temps. Te tendrián la jornada…

Visita d'Albi lo 20 d'OctobreLe dimanche matin, c’était la visite d’Albi en Occitan. Ramon et Miquèl , comme d’habitude, ont présenté les lieux, expliqué certains points d’histoire et illustré le parcours de textes et de chansons.

Lo punt de despart es lo Monument als Mòrts d’Albi qu’avètz aquí sus la fotò. D’en primièr i a un parking, en segond, gràcia a la remarca ponchuda d’Ives Roqueta, i cantam « Lo Boièr » en l’onor dels mòrts de la Crosada. / Le point de départ est au pied du Monument aux Morts où nous chantons le début du « Boièr » en l’honneur des morts de « La Croisade des Albigeois ».

Pour le reste, il vous faut venir, vous n’en saurez pas plus…. / Pel demai, fantons, cal venir… Èrem 30, venguts de L’Union (31), de Carbona (31), de Lègavin (31), de Rodés (12) e del Grand Albi. Ongan, la visita en Occitan del Musèu Tolosa Lautrec se podèt pas faire. Edmonda, la titulara de la carga essent encara indisponibla, la fauta a un accident grèu..