You are currently viewing Bona fèstas

Bona fèstas

Bonjorn a totas e a totes,

La còla del Centre Cultural Occitan de l’Albigés vos desira de bonas fèstas de fin d’annada !

Ongan, vos prepausam un calendièr 2023 dedicat als escrivans e a las escrivanas de Tarn : i descobriretz cada mes un o una autor-a, amb una pichona presentacion e un tèxte ! Lo mes de genièr començarà per… Cristian Laus, per contunhar sus la tematica de la sason !

En sosten a Albi Occitana, l’associacion dels parents de l’escòla Calandreta d’Albi, lo CCOA prepausa de “mendiants”. Tot es disponible al COR.
Esitetz pas a venir, lo COR es dubèrt dimècres 21 e divendres 23 de decembre (lo local serà barrat la setmana que ven) !
Puèi, pels darrièrs presents de Nadal, traparetz tanben un fum d’idèias, libres pels grands e pels pichons, cd, accessòris, cartas de vòts, … dins nòstra librariá!

Se retrobam en genièr pels talhièrs e per la Dictada Occitana lo 19, e mai tard per un fum d’activitats per aquela annada Laus !


A plan lèu !

L’équipe du Centre Culturel Occitan de l’Albigeois vous souhaite de bonnes fêtes de fin d’année !
Cette année, nous vous proposons un calendrier 2023 dédié aux écrivains et écrivaines du Tarn : vous y découvrirez chaque mois un auteur ou une autrice, avec une petite présentation et un texte ! Le mois de janvier commencera par… Christian Laux, pour continuer sur la thématique de la saison !
En soutien à Albi Occitana, l’association des parents de l’école Calandreta d’Albi, le CCOA vend aussi des “mendiants”. Tout est disponible al COR.
N’hésitez pas à venir, le COR est ouvert mercredi 21 et vendredi 23 décembre (le local sera fermé la semaine prochaine) !
Puis, pour les derniers cadeaux de Noël, vous trouverez plein d’idées, livres pour les grands et pour les petits, cd, accessoires, cartes de vœux, … dans notre librairie!
On se retrouve en janvier pour les ateliers et pour la Dictée Occitane le 19, et plus tard pour nos activités de cette année Laus !

Nos podètz trapar en linha :

Se marcar a la newsletter

Daissar un comentari