Es la dintrada al Centre Occitan Rochegude !

Es la dintrada al Centre Occitan Rochegude !

Cal sap ont anam ?

Aprèp lo fracàs de la granda marrana e lo confinament, tèrra tremol per la vida culturala en general, sèm ara dins «las replicas» :
tornarà, tornarà pas ? Aicí ? Alà ?

Avèm metut a profièch l’acalmida de l’estiu per fargar un novèl programa de sason, mas aquò demòra jos condicion que la petega nos secute pas tròp.
Anam adaptar tornamai los locals de tal biais de poder far lo mai de prevencion que se podrà : masca de proteccion, marcatge sus las taulas per respectar las distàncias, gèl idrò alcoolic, desinfeccion dels locals, sens de circulacion, presa de temperatura automatica…

L’espandiment de l’usatge volontari de la lenga es quicòm que fonciona sus la basa del rescontre, del contacte, de la comunicacion, d’un plaser, d’una enveja, d’una passion, un virús, qué !

Nòstra associacion es doncas una mena de «cluster» immaterial amenaçat per tot çò que se met en plaça contra l’autre, de «cluster», lo vertadièr, lo de la granda petega.
Nòstre objectiu demorarà de far tot lo possible per poder manténer lo mai d’activitats, setmanièras o ponctualas, de tal biais que l’usatge volontari de la lenga, qu’es un pauc lo sol usatge que nos demòre, desaparegue pas dins aquel temps d’incertitud e de questionament.

Esperam que çò qu’es estat annulat per 2020 serà programable, tornar, en 2021 : Janada, jornada del teatre occitan, represa de la pèça Lo Lop es mòrt…
Tornarem prene lenga amb lo mai de partenaris possibles per activar d’autras represas de partenariats : la comuna d’Albi, la novèla municipalitat de Sant-Juèri, la Scèna Nacionala…

Per lo demai, vos daissam descobrir çò qu’avèm aprestat per la sason venenta, de represas e d’innovacions, de soscadissas e de descobèrtas divèrsas, en vos esperant nombroses dins nòstre encaminament, acompanhats per nòstras doas valentas animatritz, Chantal e Emilia.

Après le fracas de la grande épidémie et le confinement, tremblement de terre pour la vie culturelle en général, nous sommes maintenant dans « les répliques »:
reviendra-t-elle ou pas ? Ici ? Ou là ?

Nous avons mis à profit l’accalmie de l’été pour construire un nouveau programme de saison, mais cela reste sous condition que l’épidémie ne nous persécute pas trop.
Nous allons réadapter les locaux de manière à faire le plus de prévention possible : masque de protection, marquage sur les tables pour respecter les distances, gel hydroalcoolique, désinfection des locaux, sens de circulation, prise de température automatique…

L’accroissement de l’usage de la langue est quelque chose qui fonctionne sur la base de la rencontre, du contact, de la communication, d’un plaisir, d’une envie, d’une passion, un virus, quoi !

Notre association est donc une sorte de « cluster » immatériel menacé par tout ce qui se met en place contre l’autre, « cluster », le vrai, celui de la grande épidémie.
Notre objectif restera de faire tout le possible pour pouvoir maintenir le plus d’activités, quotidiennes ou ponctuelles, de telle façon que l’usage volontaire de la langue, qui est un peu le seul usage qu’il nous reste, ne disparaisse pas durant ce moment d’incertitude et de questionnement.

Nous espérons que ce qui a été annulé en 2020 sera reprogrammable en 2021 : Janada, Journée du Théâtre occitan, reprise de la pièce Lo Lop es mòrt…
Nous recontacterons le plus de partenaires possibles pour activer d’autres reprise de partenariats : la commune d’Albi, la nouvelle municipalité de Saint-Juèry, la Scène Nationale…

Pour le reste, nous vous laissons découvrir ce qui nous avons préparé pour la saison qui arrive, des reprises et des innovations, des réflexions et des découvertes diverses, en vous espérant nombreuses et nombreux dans notre démarche, accompagnés par nos deux vaillantes animatrices, Chantal et Emilie.

Per se marcar, podètz tre ara venir al COR al 28 carièra Rochegude, nos sonar al
05 63 46 21 43 o nos mandar un mèl a centre-occitan-rochegude@orange.fr

 

Pour vous inscrire, vous pouvez dès maintenant venir au Centre Occitan Rochegude au 28 rue Rochegude, nous appeler au : 05 63 46 21 43, ou nous envoyer un mail à :
centre-occitan-rochegude@orange.fr

De mancar pas en setembre :

Dintrada dels talhièrs / Rentrée des ateliers :
setmana del 14 de setembre / semaine du 14 septembre

Dissabte 19 de setembre
Samedi 19 septembre

Estrena « La lumière du livre » de Bernard Escourbiac

Vernissage de l’exposition – 17h –

Centre Occitan Rochegude 
(28 rue Rochegude, Albi)

Lo lum del libre
L’enluminadura, aquel art ancian amagat dins los libres, ensaja uèi d’emergir dels fons de las bibliotècas per mostrar son visatge ont l’aur, l’argent e la color son en simbiòsi amb l’escritura e la tipografia dels tèxtes imprimits.

La lumière du livre
L’enluminure, cet art ancien caché dans les livres, tente aujourd’hui d’émerger des fonds des bibliothèques pour montrer son visage où l’or, l’argent et la couleur sont en symbiose avec l’écriture et la typographie des textes imprimés.

Dimenge 20 de setembre
Dimanche 20 septembre


Cocanha e San Salvador

B
al concert gratuit – 15h

Parvis du Grand Théâtre – Albi

Partenariat avec la Scène Nationale

Dissabte 26 de setembre
Samedi 26 septembre

Conferéncia sus la paleografia
Per
Sylvie Caucanas
(en français)

17h
Centre Occitan Rochegude
(28 rue Rochegude, Albi)

Dimars 29 de setembre
Mardi 29 septembre

1èr talhièr de lenga e semantica « La quista dels mots »
1er atelier de langue et sémantique

18h30
Centre Occitan Rochegude
(28 rue Rochegude, Albi)

La lenga d’aquí

Venetz descobrir la lenga d’aquí, l’occitan d’Albi e sos alentorns, a partir de tèxtes de la region.


La lenga d’aquí

Venez découvrir la lenga d’aquí, l’occitan d’Albi et ses alentours, à partir de textes de la région.

De masquetas, de pegasolets, de CDs, e de libres novèls son disponibles a la librariá del COR !

Esitetz pas a venir al COR del diluns al divendres entre 15h e 18h !

Nos podètz trapar en linha :

Se marcar a la newsletter

Daissar un comentari

three × 4 =