You are currently viewing “Negrelum” per son autora Miquèla Stenta

“Negrelum” per son autora Miquèla Stenta

Conferéncia / Conférence

“Negrelum”
per Miquèla Stenta

 

 
Dissabte 4 de devembre
Samedi 4 décembre
 
17h
 
Centre OccitanRochegude
28 carrièra/rue Rochegude – Albi
Miquèla Stenta nos presentarà son libre «Negrelum» lo dissabte 4 de decembre a 17h al Centre Occitan Ròcaguda. Un libre fòrt, sus una fin de vida – la de sa maire – un raconte a l’encòp sorne e clar, que descriu la descasença tan fisica coma mentala de l’èsser car.

Miquèla Stenta nous présentera son livre «Negrelum» (Clair – obscur) le samedi 4 décembre à 17h au Centre Occitan Rochegude. Un livre fort, sur une fin de vie – celle de sa mère – un récit à la fois sombre et clair, qui décrit la déchéance autant physique que mentale de l’être cher.

Miquèla Stenta

Miquèla Stenta, professora de lenga e cultura occitanas pendent mantunas annadas en Lemosin e a Seta ont demòra ara, es l’autora de mantunes livres suls trobadors (Bernard de Ventadorn) e las valors de la societat occitana de l’Edat-Mejan. Escriguèt tanben “Marcelle Delpastre à fleur de l’âme“, edicion Vent Terral (fòtos de C. Camberoque).

Miquèla Stenta, professeur de langue et culture occitanes pendant plusieurs années en Limousin et à Sète où elle réside actuellement, est l’auteure de plusieurs livres sur les troubadours (B. de Ventadorn) et les valeurs de la société occitane du Moyen Age. Elle a aussi écrit “Marcelle Delpastre à fleur de l’âme”, édition Vent Terral (photos de C. Camberoque).

Negrelum (Clair - Obscur)

Per delai l’agach clinic, de còps que i a cinic, se parla aicí tant de la / dau que se morís coma de la / dau que conta. Non pas que conta – s’agís pas de brodar sus una realitat – mas que ditz çò viscut cada jorn, comprés e entreprés a partir de la conoissença, de la relacion intima que liga la-lo que se’n vai e la-lo que lo vei partir. Que liga e que desliga.

Au-delà du regard clinique, et parfois cynique, le propos tenu ici évoque autant celui-celle qui meurt que celui-celle qui raconte. Non qu’il raconte – il ne s’agit pas de broder sur une réalité – mais qui dit le vécu au jour le jour, compris et entrepris à partir de la connaissance, de la relation intime qui lie celui-celle qui s’en va et celui-celle qui le voit partir. Qui lie et qui délie.

Edicion Aucèu Libre
2019
10€
En venda al Centre Occitan Rochegude

De mancar pas :

Dissabte 11 de decembre
Samedi 11 décembre

17h

Descobèrta “Mireyo et Bictor”
per Gerard Cairon
 

Centre Occitan Rochegude
28 rue Rochegude – Albi

Dimenge 12 de decembre
Dimanche 12 novembre

17h


Nadalets

Amb lo talhièr de cant del CCOA e lo grop BrindAir’Òc

Glèisa Sant-Jòrdi – Sant-Juèri

Organizat pel tot novèl
Cercle Occitan de Sant-Juèri

Dimècres 15 de decembre
Mercredi 15 novembre

19h


Solenca
Sala de Pratgraussals

Vos podetz marcar alprèp del CCOA, per telefòn al 05 63 46 21 43
o per mèl: centre-occitan-rochegude@orange.fr

De masquetas, de pegasolets, de CDs, e de libres novèls son disponibles a la librariá del COR !

Esitetz pas a venir al COR del diluns al divendres entre 15h e 18h !

Nos podètz trapar en linha :

Se marcar a la newsletter

Daissar un comentari