Volètz tot conéisser de vòstres aujòls ? Felip Corbièra donarà una conferéncia sus la genealogia lo dissabte 28 de mai a 17h al Centre Occitan Rochegude.
Genealogista dins Tarn dempuèi mai de 40 ans, nos presentarà la genealogia : de qu’es aquò, quals son los genealogistas e quinas son lors motivacions?
Puèi, nos explicarà cossí se pòt far de genealogia : tot sol o amb l’ajuda d’associacions (realas o virtualas), sul net o dins los archius de las comunas, aquela disciplina es dobèrta a tot lo monde e necessita pas de coneissenças particularas per se lançar, levat la motivacion e l’enveja de descobrir d’ont venem, o puslèu, de qual venem. I aprendrem qu’es totjorn necessari d’escambiar amb lo monde, de comparar, e quins utisses son los mai adaptats per las recèrcas.
E l’occitan dins tot aquò ? Es pertot ! Quitament s’èra pas mai emplegat oficialament dempuèi la fin del sègle XVI, se trapa dins los prenoms, los mestièrs, dins de variacions de noms que sola la lenga d’òc pòt explicar… E sustot un fum de mots d’institucions o de la vida vidanta son emplegats de contunh dins de tèxtes en francés (verquière, masage, faure, …).
Alara vos esperam nombroses e nombrosas lo 28 de mai al Centre Occitan Rocaguda (28 carrièra Rochegude – Albi)
Vous voulez tout connaître de vos ancêtres ? Philippe Corbière donnera une conférence sur la généalogie le samedi 28 mai à 17h au Centre Occitan Rochegude.
Généalogiste dans le Tarn depuis plus de 40 ans, il nous présentera la généalogie : qu’est-ce que c’est, qui sont les généalogistes et quelles sont leurs motivations? Puis, il nous expliquera comment on peut faire de la généalogie: tout seul ou avec l’aide d’associations (réelles ou virtuelles), sur le net ou dans les archives des mairies, cette discipline est ouverte à tout le monde et ne nécessite pas de connaissances particulières pour se lancer, excepté la motivation et l’envie de découvrir d’où l’on vient, ou plutôt de qui l’on vient. Nous y apprendrons qu’il est toujours nécessaire d’échanger avec les gens, de comparer, et quels outils sont les plus adaptés pour les recherches.
Et l’occitan dans tout cela ? Es pertot, il est partout ! Même s’il n’atait plus employé officiellement depuis la fin du XVIème siècle, on le trouve dans les prénoms, les métiers, dans des variations de noms que seule la langue d’oc peut expliquer… Et surtout plein de mots d’institutions ou de la vie quotidienne sont employés de longue dans des textes an français (verquière, masage, faure, …).
Alors nous vous attendons nombreuses et nombreux le 28 mai au Centre Occitan Rocaguda (28 rue Rochegude – Albi)