You are currently viewing Presentacion del Centre de Recherches du Patrimoine de Rieumontagné

Presentacion del Centre de Recherches du Patrimoine de Rieumontagné

Presentacion / Présentation

du
“Centre de Recherches du Patrimoine de Rieumontagné”
per lan Robert

 
Dissabte 9 d’abrial
Samedi 9 avril
17h
 
Centre OccitanRochegude
28 carrièra/rue Rochegude – Albi

Lo dissabte 9 d’abrial a 17 oras, Alain Robert, president, nos presentarà Le centre de recherches du patrimoine de Rieumontagné al Centre Occitan Ròchaguda (28 carrièra Rochegude – Albi).
Creada en 1983, la tòca de l’associacion es la salvagarda del patrimòni e la conservacion de la memòria. Lo perimètre d’activitat de l’associacion es constituït dels cantons de La Cauna e de Murat sus Vèbre e mai de vilas e vilatges limitròfes de Tarn, d’Erau e d’Avairon.
Fòrta de sos 700 membres en 2010, l’associacion edita cada annada 2 quasèrns d’un centenant de paginas : Les Cahiers du Rieumontagné. Otra aqueles 2 quasèrns annuals, lo centre edita e assegura la promocion de la publicacion de libres e de quasèrns especials sus un subject particular.

Le samedi 9 avril à 17h, Alain Robert, président, nous présentera Le centre de recherches du patrimoine de Rieumontagné au Centre Occitan Rochegude (28 rue Rochegude – Albi).
Créé en 1983, l’objectif de l’association est la sauvegarde du patrimoine et la conservation de la mémoire. Le périmètre d’activité de l’association est constitué des cantons de Lacaune et de Murat sur Vèbre ainsi que des villes et villages limitrophes du Tarn, de l’Hérault et de l’Aveyron.
Forte de ses 700 membres en 2010, l’association édite chaque année 2 cahiers d’une centaine de pages : Les Cahiers du Rieumontagné. Outre ces 2 cahiers annuels, le centre édite et assure la promotion de la publication de livres et de cahiers spéciaux sur un sujet particulier.

De masquetas, de pegasolets, de CDs, e de libres novèls son disponibles a la librariá del COR !

Esitetz pas a venir al COR del diluns al divendres entre 15h e 18h !

Nos podètz trapar en linha :

Se marcar a la newsletter

Daissar un comentari